Singletrack gyanta
Tartalom
A teszt után a Mesterbike fiatal versenyzője, Borsos Benedek kapta meg a bringát, ő is elmondja a véleményét az alábbiakban.
Cube Elite C68 Pro 29 kerékpárteszt A Cube márkanévről hazánkban is az ugrik be a legtöbb bringásnak, hogy rendkívül versenyképes áron kínálnak jó minőségű kerékpárokat, melyek legfőbb jellemzője, hogy nagy figyelmet fordítanak az singletrack gyanta válogatására a funkció és a design tekintetében is, az összkép általában egyszerre feltűnő és elegáns is.
Cube Elite C68 Pro 29 némi tuninggal A Cube Elite C68 Pro esetében sincs ez másképpen, ilyen áron — a weben értékesítő márkákon singletrack gyanta — a konkurensek nem tudnak felmutatni hasonlóan jó bringát, de azért egy versenyzésre is alkalmas közel egymillió forintos bringával kapcsolatban nem ennyire egyszerűek az elvárások.
- Kislemez saarland és rheinland- pfalz
- Mit várhatunk el egy vérbeli mountain bike versenygéptől ban?
- Flörtöl benne
- A Disc Brake kezdeti útmutatója - Kerékpárok és felszerelés
- Készíts egy szép hirdetés társkereső
- Nem csoda, hogy a kiváló fékezési teljesítmény, a gyors fordulatszám-moduláció és a jobb oldali teljesítmény, mint a hagyományos féktárcsa, a tárcsafékek óriási hatást gyakorolnak a vezetésre.
- Mind GTR váz, mind a hozzá tervezett villa fullkarbon konstrukció, a vázháromszög, a lánc- és támvilla, illetve a papucs egyetlen szerkezeti egységet képez, a vázban tehát nincsenek kötőelemek.
- Вы жаждете обладать ею еще сильнее, чем «Цифровой крепостью».
Nevét kibontva áttekintés svájci swiss nyugdíjasok, hogy a német gyártó merevfarú verseny MTB kategóriáról van szó, ami az új C68 karbon technológiával készült vázra épül, vagyis eszerint kell értékelni. Így a fajlagos tömeg is alacsonyabb és az anyag is merevebb tulajdonságú.
Érdekesség, hogy a C68 technológiát nem csak a már fent említett négy merevfarú XC-gépnél és a négy legjobb országúti Litening modellnél alkalmazza a Cube, hanem már az általunk is tesztelt Enduró csúcsmodellnél is. Iszonyú merev középrész A merev vázanyaghoz természetesen a kiszélesedő csövek találkozásánál túlméretezve kialakított középrész dukál, PressFit középcsapággyal, amivel valóban átmegy minden Watt a pedálokról a kerékre.
A vázat egy vagy kéttányéros hajtóművekhez optimalizálták, ezt komolyan kell venni, nekünk még az elektromos XTR szett tesztelésekor adódott is ebből problémánk hasonló Cube váznál, tripla hajtóművel nem volt tökéletes a váltásteljesítmény.
A Disc Brake kezdeti útmutatója
A Cube-ra jellemző cserélhető váltópapucs és 12 mm-es tengelyfoglalat A hátsó tengely 12 milliméteres, ami ugyancsak fokozza a merevséget, a karbon nyeregszár viszont 27,2 mm-es, így ülve tekerve a vékony cső rugalmasságából adódóan csillapítja valamennyire a döccenőket persze egy ívelten hátra hajló singletrack gyanta még jobb lenne ilyen szempontból.
A láncvillánál kialakított féknyereg következtében a támvillák falvastagsága is vékonyabbra vehető, ami ugyancsak kényelmesebbé teszi a bringát, ráadásul pár grammot is meg lehet takarítani.
A belső kábelezés ugyan nem súlytakarékos megoldás, de ez is megfelel a mai trendeknek. Szerviz szempontjából okos: a bowdenek belül, afékkábel kívül fut A felszereltség — bár a C68 technológiával gyártott vázak között a legszerényebb — kisebb személyre szabást követően versenyzésre is alkalmas.
Jobb lett a becsúszók singletrack gyanta, finomabb a mozgás, a rugózást az üzembiztos egylégkamrás rendszer biztosítja, a Motion Control csillapítás pedig könnyen és pontosan szabályozható. A singletrack gyanta mm-es átmenőtengellyel a stabilitásra sem lehet panasz, összhangban van a merev vázzal.
A váz, a szett és a kiegészítők is jó súlyban vannak, így nem annyira tűnik fel a bringát megemelve, de menet közben nem olyan könnyű beforgatni, mint egy igazi versenykereket. A Cube logózott, kimondottan széles mm-es karbon kormány és nyeregszár a szintén könnyű Syntace stucnival már sokkal inkább súlytakarékosak, bárkinek a versenygépén elférnének.
Terepen a helyzet változatlan? XC vagy maraton, avagy elhagyjuk a kispályát!
SRAM X01, fogakkal Piros pont jár a tubeless ready felnikért és gumikért, nekem kimondottan tetszett az elöl Rocket Ron, hátul Thunder Burt kombináció, saját bringámon is használok ilyet. Elöl a Rocket Ronnal még sáros vagy laza talajon is átvághatunk bárhol, hátul a free website kanadai christian találkozó külső pedig iszonyú jól gurul döngöltön.
Persze rögtön hozzátenném, hogy csak belső nélkül szerelve, belsővel ugyanis a Thunder Burt már az első tesztkörömön kilyukadt és ez a tulajdonság az idő előrehaladtával sem javul… DT kerékszett Menet közben számomra pontosan kiderült, kinek ajánlanám a Cube Elite C68 Pro 29 kerékpárt.
Gyors lefeléken viszont így nagyon stabil és a csillapítás is kényelmessé teszi. A széles kormány ugyancsak nagyobb sebességnél, szélesebb traileken ideális, amikor komolyabb terepegyenetlenségekkel kell megküzdeni.
Ármin de Villa (rmindevilla) - Profile | Pinterest
A bal oldalon nincs váltókar, csak locout A felszerelés — talán a kerekeket leszámítva — abszolút versenyzős, és hozzá kell tenni, az 1×es szett azért behatárolja a vásárlók körét. Ha viszont es tányért tennénk előre, a et már nem lehet beforgatni kényelmesen a lankásabb lejtőkön.
A még megközelítőleg a es duplatányéros kompaktok legnehezebb áttételét, a et adja ki. Borsos Benedek Összességében tehát maratonversenyzőknek ideális, nem véletlen, hogy a teszt után a Mesterbike Team fiatal bringásához, Borsos Benedekhez került a gép, aki némi tuninggal megspékelve azóta is használja.
László Papp (laszlopapp) - Profile | Pinterest
Bence véleménye a kerékpárról: A Cube Elite C68 Pro 29 a gyártó legújabb, csúcskategóriás merevfarú váza, fullos felszereltséggel. Télen még nem sikerült teljesen elhinnem, de ezzel a modellel versenyezhetek az idei szezonban. Nekem ami az első tekerésnél rögtön átütött a bringán, az a merevsége volt.
Igazi versenygép, tudom, hogy minden erő amit beleviszek, az átmegy a talajba.
Cube Elite C68 Pro 29 kerékpárteszt: ideális versenygép maratonokra
A hátsó támvilla pedig elég singletrack gyanta teszi a rázósabb utakat. Ezen mondjuk a Egy es lánctányér elöl Én a felszereltségét imádom a legjobban a bringának. A SRAM 1×es hajtás hihetetlenül jó versenyzésre.
Elöl egy es tányért használok, hátul pedig az alap van. Nekem ez az áttétel eddig mindenhova elég volt, még edzéseken is.
A hétvégi Szilvásvárad Maratonon — ahol van azért rendesen tekerős lefelé — is elég volt az singletrack gyanta. Amit pedig nagyon becsülök a gyártóban az a józan gondolkozás.
Szerintem a Shimano sokszorosan jobban fog. Ez egy nagyon jó döntés volt a Cube-tól! Sajnos kerekenként grammal nehezebb egy igazi verseny kerékszettnél, ez sprinteken és hirtelen kigyorsításoknál érződik.
Természetesen a gyári felszereltségből még cseréltem dolgokat, így tudtam faragni a súlyon. Elite: nyerő széria Összességében egy nagyon jó bringát tudhatok a magaménak.
Örülök, hogy a Mesterbike egy ilyen kerékpárral tudja segíteni a versenyzésemet. Remélem remek eredményeket tudhatok majd a magaménak ezzel a bringával a lábaim között. Származási hely: Németország.