Részletes információk

Keresek nő réunion szigetén. Francia Lille városa üdvözli a Reunion-sziget turizmusát

Szóba jött a Kék-túra bakancslistás! Hallottuk, hogy a Madagaszkár mellett található és Franciaországhoz tartozó, ici-pici Reunion sziget egy földi túraparadicsom, így megvettük a Lonely Planet - Reunion útikönyvet, és a túrákra vonatkozóan nem találtunk benne semmit…. Hol mit együnk, igyunk, hol aludjunk, mit nézzünk, melyik templom, épület, csipkemúzeum a szép az megvolt, de hogy a túra hol indul, hány km, milyen szintek vannak benne, van-e szállás, kaja, hol tudunk venni vizet, és hogy egyáltalán mire számítsunk, na, azt nem találtuk meg benne.

Utólag mondjuk érthető, a könyv készítői nem voltak olyan hülyék, hogy végig küzdjék magukat ezen a tracken. Ez az útvonal egy olyan hosszú távú gyalogtúra hálózat része, amely több európai országot — Franciaországot, Belgiumot, Hollandiát és Spanyolországot — is átível. Nálunk talán a legismertebb a GR 20 bakancslistás! Ennyit tudtunk. Ati mondta, hogy akkor menjünk ezen!

Jó menjünk, mondtam én. Ez volt hétfőn. Kedden leszálltunk St Denisben ott nagy nehezen megértettük a francián kívül egy kukkot sem beszélő tündéri szállodás hölggyel, hogy a "bagázsunk" egy részét itt hagynánk, aztán egyszer majd jövünk érteés szerdán reggel 6 órakor pedig elindultunk az úton.

keresek nő réunion szigetén

Az első felismerések Bár térképet azért beszereztünk, de még nem volt időnk az alapos egyetlen rossz bramstedt. Azt tudtuk, hogy maga a túra átlóban a szigeten az kb km, de akartunk tenni még egy kis kitérőt is a sziget legmagasabb pontjára a Piton des Neiges-re, az még plusz 30 km.

Viszont semmit sem tudtunk a szintemelkedésekről és arról, hogy milyen maga az út.

1. Háttér [ szerkesztés ] Vichy és Réunion Az
  2. Ingyenes gyors társkereső
  3. Társkereső 50 plusz szabad
  4. Nyomtatás A koronavírus-járványnak a delta variáns okozta újbóli berobbanása miatt péntek éjféltől karantént rendeltek el a francia hatóságok a karibi Martinique szigetén és az Indiai-óceánban található Réunion szigetén, ahol drámaivá vált helyzet az oltással szembeni tartózkodás miatt.
  5. Rejtélyes Réunion - trópusi kalandnyaralás az Indiai-Óceánon
  6. A jelentkezés lezárult.

Az első napon kaptunk máris egy kis ízelítőt. Az első track úgy indult, hogy a tengerszintről fel kellett menni méterre :- onnan meg nehogy magashegyi betegséget kapjunk gyorsan vissza is mentünk kb ra.

Mindezt vagy 30 km-en keresztül tettük, úgyhogy az első nap 10 órás gyaloglása egy 10 kg-os hátizsákkal elég jó bemelegítésnek sikeredett. Nem sok vízszintes rész volt benne, csak fel meg le.

keresek nő réunion szigetén

Aztán kiderült az egész szigetre ez a jellemző. Nagyon sok volt a lépcső nem építettami azt jelentette, hogy egyszer 10 cm-t lépek fel, következőre et, és volt, hogy combközépig ért a következő fellépő.

Ez igen fárasztó, de az első nap ennek ellenére is még nem volt olyan nehéz, mint a többi.

Drámai a járványhelyzet Martinique és Réunion szigetén

De ezt akkor még keresek nő réunion szigetén tudtuk :- Lefelé jövet végig felhőben jöttünk, így nem sokat élvezhettünk a panorámából, de a faluhoz közeledve egy-egy pillanatra megpillanthattuk a Mafate kalderát.

Reunionon 3 egybefüggő kaldera van.

10 Things you Didn't know About Reunion Island

A kaldera egy vulkáni eredetű felszíni képződmény, amit a vulkán kirobbanása és magába roskadása hoz létre. Itt valami gigantikus méretű vulkán lehetett, ami beszakadt, mert ezek a kalderák hatalmasak.

A három közül a legvadabb a Mafate kaldera, ahol keresek nő réunion szigetén gyalogosan lehet közlekedni, mert annyira durván hegyes, hogy utat nem lehet építeni. Az élelmiszert és minden szükséges dolgot helikopterrel szállítanak, amit igazolt az is, hogy egész nap csomagokat szállító helikoptereket láttunk.

Hát nem tudom mit is írjak, ha egyszer a látvány leírhatatlan, és igazából lefotózhatatlan. Valami elképesztő milyen vad és függőleges hegyek tömkelegét pillantottuk meg. A távolságokat nem kilométerben, hanem órákban mérik és a faluk csak néhány házból állnak. Nem tudom megérteni ezeket az embereket, akik önszántukból laknak itt.

Mi a francot lehet itt csinálni? Gyönyörű a díszlet meg minden, de aki mondjuk hogy hogyan lehet egyetlen leslie mann baba egy buddhista szerzetes, az mit csinál itt?

Az tuti, hogy kétszer is meggondolnám, hogy akár csak a szomszéd faluból válasszak magamnak párt.

Francia Lille városa üdvözli a Reunion-sziget turizmusát

A szomszéd falu min óra tömény szívásra van… Grand Raid Második nap korán keltünk, mert egy hasonló hosszú etap várt ránk. Először leereszkedtünk m-re előző nap felmásztunk re, hogy ma lemenjünk re…? Felfelé menet nagyon meleg volt és elfogyott a vizem. Addig szigorúan csak palackos vizet ittunk nehogy baj legyen, de majd meghaltam már és emiatt nagyon lassan is vonszoltam magam felfelé. Keresek nő réunion szigetén a hegyen egy forrást.

Pont jött mögöttem egy srác.

Réunioni csata

Kérdeztem tőle, hogy szerinte iható-e a víz. Vonogatta a vállát mosolyogva, de azért beleivott. Na nekem több sem kellett, vállalva minden kockázatot, ittam egy huzamban vagy fél litert és megtöltöttem a kulacsomat is, bízva abban, hogy élve maradok, vagy ha nem, akkor legalább nem szörnyű kínok között fogok meghalni.

Aztán a hegyen a sör mellé kértünk vizet is, és a nő mondta, hogy ők is azt isszák, ami a hegyről folyik, nem tisztítják.

Így nagy megkönnyebbülésemre megtudtam, hogy megmaradok, és onnantól kezdve kiittam a sziget összes patakját, pocsolyáját… Itt a szigeten még nem nagyon találták fel a függőhidat. Nepálban rengeteg függőhídon mentünk át, ami összekötötte a két hegyoldalt, hogy ne kelljen annyit le és felmenni. Itt abból űztek sportot, hogy hogyan lehet minél több idő és minél több véres verejték elfolyatásával légvonalban minél kevesebbet haladni.

Villa Ecrin de Bourbon – Foglalás

Szemben csak annyira van a hegyoldal, hogy ha összeszedem magam, akkor egy kislabdával áthajítok a túloldalra. Na most ez itt úgy zajlik, hogy elindulunk lefelé vagy méter szintet egy kacskaringós ösvényen, ott átmegyünk egy patak felett és utána elindulunk felfelé egy függőleges sziklafalon vagy méter szintet, hogy amikor felértünk, akkor legyen egy kb 2 méter széles vízszintes hegygerinc, és indulhassunk lefelé a következő ilyenre.

A Mafatéban sűrűn egymást követik ezek a hegyek, nagyon meredeken le és fel, és elképesztő, hogy milyen nehéz ösvényeken.